Sanna - Mitt i livet

Tisdag 29/4

Publicerad 2008-04-29 23:11:59 i Allmänt,

Min förkylning var inte nådig imorse när jag vaknade!
Ännu en natt med inte så trevliga drömmar.. tror jag har feber under nätterna och nervositeten för det nya jobbet och förkylningen tar ut sin rätt på sömnen. Inte det roligaste, men snart är det jue över och då kan jag sussa sött igen! :)

Jobbet har varit trevligt idag.. när jag inte höll på att hosta ihjäl mig det vill säga.
Både Emma och Joanna hade sin sista dag på jobbet idag så det blev en massa fika, men massor med kakor, tårtor.. en väldans massa socker med andra ord. :)
Jag som sagt att jag inte ska äta så mycket sånt.. Men vad gör man inte för sina arbetskamrater? haha

Hade PEP också idag.. blev lite överraskad över vissa resultat!
Men det var en bra utvärdering.. behöver bli lite bättre på min samtalstid.. alltså hur länge jag sitter i telefon med kunderna! Och sen hade jag tydligen kommit försent ett par gånger också..
Men det värsta är att jag glömmer att logga in på telefonen ibland på morgonen när jag kommer! Jag kommer oftast in till jobbet minst 10 min innan jag börjar, sätter på datorn, kollar i inkorgen för mejl från kunderna.. börjar jobba och glömmer att logga in och kommer sen på efter typ 5-10 min att FAN!.. och tyvärr räknas det som försening..
Annars har jag faktiskt utvecklats väldigt mycket under min tid på 3Com.. Jag fick en massa fina ord från Francesca i kommentarerna. Har inte pappret med mig, men ni får veta senare exakt vad hon sa.
Det kändes lite sorgligt faktiskt.. Nu när man ska sluta liksom..

Men jag jobbar min sista dag på 3Com på fredag istället eftersom Dymos mentor och han som utbildar nya agenter är båda borta på fredag. Så jag kommer gå till Dymo på måndag nästa vecka istället, jobba två dagar och sen åka till Sverige! :) Känns jue kanske inte så värst nödvändigt.. Mren, men..

Har varit på Schipol och mött upp våran nya roomie Laura..
Hon var stressad, nervös och lite orolig när jag träffade henne! Ungefär som jag också var när jag först kom hit.
Precis som jag, och många andra som kommer hit, kom hon själv, utan att känna någon här..
Jaja, jag kände jue visserligen Michiel.. men jag räknar inte med honom alldeles för mycket eftersom vi inte har nån kontakt.
Men i alla fall.. Hon verkar trevlig.. Fortfarande lite nervös och stressad, men jag tror det kommer att gå bra med henne.. Hon verkar väldigt "lätt" (kan man säga så?)..

Ikväll är det Queens night (Drottningens natt) och festen har redan börjat inne i stan och kommer nu att hålla på i alla fall fram tills imorn kväll nån gång..
Skulle egentligen ha gått ner till stan för att kika runt och ta en drink eller nått, men jag känner mig alldeles för död för det och om jag ens ska orka upp ur sängen imorn för att gå till jobbet så är det bäst att jag håller mig hemma.
Känns lite tråkigt eftersom tjejerna ska gå så det hade varit roligt att följa med.. men kan man inte så kan man inte.
Får festa imorn efter jobbet istället..

Är ledig på torsdag och det är jag massa glad för.. :)

Nehej.. ska ta och sätta på en film och ligga och slötitta på den.. kanske man somnar lite gott också!

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela