Sanna - Mitt i livet

Tisdag 8/4

Publicerad 2008-04-08 19:50:38 i Allmänt,

Trött ännu en gång imorse.. fick inte så mycket sömn denna natt heller.

Jobbet var helt okej, dock har jag fått ta hand om lite mindre nöjda kunder idag.. men det har också gått bra.
Det har varit fint väder idag också, solen har varit framme större delen av dagen men som vanligt så har det blåst kallt.

Jag fick idag en förfrågan att kanske forsätta på Sykes på ett annat konto, Dymo, med ett "Indefenit" kontrakt, alltså fast tjänst.. Men det är mindre pengar än vad jag skulle tjäna på Booking.com, men med mer säkerhet..
Mitt huvud har verkligen varit fullt av tankar idag..
Ska ha en intervju med supervisorn för Dymo imorn, men de vill ha nån som pratar finska, och som vi redan fastställt ett par gånger så är min finska rostig.. Det är dessutom bara support för de nordiska språken så det finns nog inte plats för fler svenskar eftersom de redan har två stycken. Så jag tror faktiskt inte att det kommer att bli något..

Fick kontraktet skickat till mig idag.. Har läst igenom det och det verkar bra, men jag känner mig fortfarande lite osäker! Jag vet inte om det kanske är för att det är något nytt.. Att Sykes ändå är en trygg plats..

Som sagt.. det är mycket tankar som snurrar idag. Vet inte riktigt hur jag ska få ordning på det.

Har i alla fall bokat biljett hem till Sverige och E-tuna nu.. Kommer hem 7/5 och stannar tills 11/5. Det ska bli riktigt skönt att komma hem! Träffa mina älskade föräldrar! Det behöver jag verkligen just nu! Kramas!
Bara få koppla bort ett par dagar från allt! Kan inte förklara hur mycket jag ser fram emot det just nu!

Måste nog kanske äta något..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela