Sanna - Mitt i livet

Fredag 22/8

Publicerad 2008-08-22 12:33:51 i Allmänt,

Fredag igen..
Det känns verkligen som att veckorna bara susar iväg.

Igår så blev det en kväll framför tv:n innan sängen kallade. Somnade faktiskt ganska så snabbt efter att jag lagt huvudet på kudden, men det har nog också med att göra att det blev så lite sömn natten innan.
Drömmarna har varit framme igen, men allt har varit under kontroll. ;)

Idag ska jobba i godisaffären på stan.
Börjar 14.30 och ska stänga 18.30, det blir ett par sköna timmar.
Vad som sker ikväll har jag ingen större aning om, men det visar väl sig under dagen.
Känns som att man bara har lust att ligga hemma och inte göra nått alls, men det är jue inge bra heller.

Jaja.. ska göra mig iordning och se om man kanske kan få i sig nått att äta.

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela