Sanna - Mitt i livet

Fredag 29/8

Publicerad 2008-08-29 13:42:20 i Allmänt,

Fredag idag igen..
Vart tar alla dagarna vägen? Ena sekunden så känns det som att tiden segar sig fram och ibland känns det nästan som att man inte riktigt hinner med.

Igår hade vi en myskväll hemma hos Carro..
Vi kollade på en film som var helt skum, vet inte om det var meningen att det skulle vara en komedi/parodi eller en action.
Men den gick att titta på i alla fall..
Innan jag somnade tittade jag på In to the wild..
Trodde inte att den skulle vara bra och tänkte att jag kanske somnar till den, men den var jue jättebra.
Kunde absolut inte stänga av den, trots att jag var så trött och höll på att somna flera gånger.

Idag har jag och Carro bara tagit det lugnt..
Var ute med lilla Tindra och busade med henne i parken en stund medans Carro vilade lite.
Träffade pappa och hans arbetskamrater i parken och Tindra ville inte sluta skälla..
Men annars gick det bra. :) Hon är så otroligt söt!

Börjar jobba om en timme ungefär och slutar vid 18.30.
Vad som händer sen har jag absolut ingen aning om.. men det visar väl sig.
Kanske bara blir en lugn kväll med film även denna kväll och sen nått imorn istället.
Jaja.. får se vad som händer.

Jag har en sak jag går och funderar över om jag ska göra..
Just nu så lutar det åt ett 'ja', men jag måste vänta på rätt tillfälle bara.
Det kommer nog röra till ett och annat ganska så rejält, så frågan är om det är värt det?
Svaret känns just nu ganska givet; Hell yes!! Haha

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela