Sanna - Mitt i livet

I'll take you to the candy shop..

Publicerad 2008-08-20 18:23:13 i Allmänt,

Jaha, så har man jobbat igen då..
Kan jue inte påstå att det var någon större utmaning.
Städade rent glassboxen, det tog sin lilla tid.. och sen var det bara att se till att allt var fint och ta hand om de kunder som kom in för att handla.
Tiden segade inte sig fram, men det var jue inte som att den rusade förbi heller.

Slutade klockan 15, åt på Basilica och sen gick jag in på Expert och samtalde lite med Nermin om allt möjligt.
Det slutade med att jag inte kom från Tuna Park förrän kl 17.
Men det är alltid så trevligt att bara prata och roligare än att sitta hemma och tråka.

Jag känner mig nästan lite trotsig idag..
Det är så svårt att förklara, men det är det första ordet jag tänker på när jag försöker känna efter hur jag faktiskt mår idag.
Jag tror att jag kanske måste känna efter lite till.. Haha
Det känns som att det är en ganska bra dag idag i alla fall.
Jag känner mig ganska positiv till saker och ting, som att det faktiskt kommer att lösa sig med allt nu.

Vad kvällen har att bjuda på vet jag faktiskt inte..
Har en dundrande huvudvärk så jag ska nog gå och lägga mig en stund i alla fall, läsa lite kanske..?
Läste ut den första boken som jag köpte i förra veckan; 'En shopaholic i New York' av Sophie Kinsella.
Den var riktigt bra, skrattade massor när jag läste den..
Nu ska jag fortsätta med 'En shopaholic säger ja', har redan läst ett par sidor och är redan road av den. :)

Jaja..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela