Sanna - Mitt i livet

Måndag 18/8

Publicerad 2008-08-18 13:35:49 i Allmänt,

En ny vecka har tagit sin början..

Drömmarna var härligt nog mycket mindre inatt.
Somnade på soffan och tog mig upp till sängen och för första gången på väldigt länge tog det inte så lång tid innan jag lyckades somna om..

Har varit iväg med lillebror och hämtat mat då mamma är på kurs.
Hon hade lämnat en lapp på badrumsspegeln att lillebror skulle väcka mig för att få skjutsen till att hämta maten.
Ska köra honom till jobbet om en timme också..

Jag undrar jag vad dagen har att bjuda på..
Kanske ska ta en sväng ut till Tuna Park och hälsa på..? Se efter vad som finns där ute.
Det blir nog så idag..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela