Sanna - Mitt i livet

Myskväll..

Publicerad 2008-08-11 18:13:19 i Allmänt,

Jag tror nog att det blir en myskväll tillsammans med Carro ikväll..
Hon åkte aldrig till Cypern inatt.. av diverse anledningar.

Ska bli väldans mysigt, har saknat henne massor under tiden jag har varit borta.

Den där lilla ångesten kryper fortfarande i kroppen.
Känns inge bra alls.. Verkar inte som att jag är den enda heller med den känslan.
Alla verkar vara på mindre bra humör för tillfället.
Skulle väl inte kunna komma lägligare.. *suck*

Jaja, det blir nog bra snart.

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela