Sanna - Mitt i livet

Onsdag 27/8

Publicerad 2008-08-27 15:51:53 i Allmänt,

Det känns som att jag legat, mer eller mindre, i koma inatt..
Somnade visserligen jättesent, eller tidigt beroende på hur man ser det.
När jag vaknade hade jag tre sms och ett missat samtal som jag inte ens märkt av att jag fått under morgonen.
Visserligen var telefonen på ljudlöst, men jag brukar vakna av vibrationerna..
Men inte denna morgon..

Har inte en aning om vad jag ens drömt om inatt.. Har varit ganska borta kan jag meddela.

Efter att jag gått upp åt jag lunch och sen la jag mig en stund på soffan för att titta på lite tv och fördriva tiden tänkte jag, men jag somnade till..
Jag som skulle duscha och ta mig till stan tidigt idag tänkte jag..
Men, men.. Nu har jag duschat och är halv vägs klar i alla fall. :) Och ska åka in till stan så fort som möjligt.
Ska äntligen få träffa älskade Carro!! :)

Lyssnar på en massa gamla skivor som jag sparat på genom åren och hittade en som jag brände i Kroatien för några år sen. En skiva med en massa gamla, gamla sköna låtar.
Hittade bla den här.. Så skön! Det roliga är att den är från samma år då jag föddes, alltså 1985.
Hur kommer man egentligen i kontakt med låtar som gjordes innan man föddes och åren då man kanske inte tänkte så mycket på musik.. Jaja.. här har ni den i alla fall; Simply Red - Holding back the years.




I've wasted all my tears,
Wasted all those years
And nothing had the chance to be good,
Nothing ever could

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela