Sanna - Mitt i livet

So sick and tired..

Publicerad 2008-08-14 23:43:57 i Allmänt,

..på allt skitsnack i den här stan!!
På folk som gör en sak ena dagen och en annan sak andra dagen.
Fan ta och bestäm er!!!

Vem fan tror ni att ni är??


Det blev en heldag i sängen..
Lite läsning, men mest för att försöka samla kraft och ork, det hjälpte inte speciellt mycket.
När kvällen kom lyckades jag i alla fall förflytta mig till soffan.
Där tänkte jag att jag skulle spendera lite mer tid och sen försöka sova.
Hur det kommer att gå efter en sån här dag? Det kan jag inte svara på.. bara hoppas på det bästa.

Carro älskling åker till Cypern imorn..
Glad för hennes skull att hon kommer bort. Hade gärna följt med henne, men pengarna räcker jue inte till. :(
En extra liten resa hade inte alls skadat.

Känns som livet är rena såpoperan ibland och man spelar en av huvudrollerna..
Har man inte växt ifrån allt det där??
Tydligen inte..

Jaja.. som sagt, det har varit en ganska konstig dag idag..
Resten håller jag för mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela