Sanna - Mitt i livet

Söndag 10/8

Publicerad 2008-08-10 15:31:16 i Allmänt,

Det blev inge uppdaterande på semestern..
Man hade jue 1000 bättre saker för sig än att sitta vid datorn.

Nu är jag hemma i alla fall..
Ska ta och skriva en sammanfattning om resan sen, men orkar inte med det just nu.
Har spenderat morgonen med att ladda upp bilder från semestern på Facebook.. Det blev jue en hel del kort.

En av de bästa semesterarna har jag i alla fall haft. :)
Uppdaterar mera sen, har lite saker jag måste göra här..

Ska ta och våldgästa min kära Carro en stund tänkte jag. Hon åker jue till Cypern inatt och det skulle vara roligt att få kramas lite med henne innan hon lämnar mig..

Jaja,

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela