Sanna - Mitt i livet

Söndag 17/8

Publicerad 2008-08-17 17:26:27 i Allmänt,

Oj, vilken kväll det blev igår..

Jag åkte med Diego och Micko (stavning?) till deras kompis David på förfest.
Människorna som var på festen hade jag aldrig sett förut, men de var jättetrevliga och jag hade jätteroligt.
David, som bor i de här husen vid Tunavallen, har en helt otroligt fin lägenhet!
Blev jätteavis när jag såg den.. Haha

Dessutom så var den en av tjejerna, som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på :S, som berättade att hon läst min blogg.. Blev lite chockad måste jag säga, men roligt att höra ändå.. Haha

Efter festen drog vi oss ner till stan och Nybron där vi träffade en massa människor.
Tragiskt nog var jag redan ganska rund om fötterna när vi kom ner till stan. Helt sjukt. Fattar inte vad som hände.
Men jag hade så otroligt roligt..
Dansade, skrattade och bara umgicks. Tappade bort hälften nästan hela tiden och träffade massa nya människor som man pratade lite med.
Det kändes mest som att kvällen var lite sådär lagom kaotisk och att det inte bådade gott för dagen efter.
Sådär som det ska vara när man har en lyckad kväll..
Träffade Gabi också.. Kul att se henne ute också. Det blev tillslut så att det var hon och jag som stod på dansgolvet och shakade då alla hennes kompisar gick hem och hon blev kvar. :)

Efter att Nybron stängde så tog vi en sväng förbi Subway, då jag kände att jag var tvungen att få nått i magen.
På vägen dit träffade vi massor med folk.
Bla Danne och Fidde.. :) Blir alltid så glad när jag ser de.. Mina underbara skånepågar! :)

På torget träffade vi också Mika som hade köpt sig en uppblåsbar Corona och dängde runt med den där..
Och kvällens överraskning var att jag träffade även Miso (Misho, uttal), som jag inte träffat på ett år eller nått sånt.
Miso och jag träffades lite grann förra sommaren, men av någon anledning, som jag inte kan komma på nu, så slutade vi att träffas och har knappt ens hörts efter det.
Men det var jätteroligt att träffa honom nu, fast det bara var en snabbis, men det får bli en fika vid ett annat tillfälle. :)

Vägen hem till Johanna var vinglig och smärtsam..
Mina fötter var inte alls glada på mig.. skavsår på både tår och hälar! :(
Natten har varit helt okej men morgonen mindre rolig.

Vaknade vid 11 och sen har vi bara legat och tittat på film hela dagen..
Kom hem för en timme sen.. regnet bara öser ner och det är grått och trist.
Snacka om att det verkligen inte hjälper att hålla humöret uppe.

Lite bilder från igår.. (klicka på de för att få större)

    
   



Jag har en sista sak att tillägga innan jag ger upp för den här gången..
Folk som ber om respekt men som inte kan visa ett dugg respekt tillbaka;
Hur trög får man bli egentligen??
Jag är inte dum så ta mig inte för en 'fåne'.
Trampa på mig och jag kommer trampa tillbaka. Visar du respekt så får du respekt.
Men det vet vi jue att så är inte fallet den här gången..
Sluta upp med lögnerna och falskheten och stå för gärningarna och orden.

Är det så svårt att växa upp??

Kommentarer

Postat av: Rogic

Publicerad 2008-08-18 23:16:13

Hahah men usch vilken vidrig bild !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela