Sanna - Mitt i livet

Tisdag 19/8

Publicerad 2008-08-19 14:07:22 i Allmänt,

Ja, lyckades verkligen inte somna igår..
Spenderade kvällen, eller natten kanske man ska säga, med att prata med Nermin på msn.
Alltid trevligt att ha sällskap när man inte kan sova.

Spenderade dessutom en timme med att läsa innan jag kände att sömnen kanske är på väg i alla fall..
Vaknade av att Carro skickade mms, med jättefina bilder på sig själv från Cypern. :)
Önskar att jag också var där med henne..

Idag ska jag iväg till stan och prata med min förra chef i Godisaffären..
Vet att jag sagt att jag inte ska jobba där nå mer, men orkar verkligen inte bara gå hemma heller.
Då kommer jag aldrig komma igång igen.
Han sa att vi säkert kan ordna något, lite extra bara, så man kan få in lite pengar i alla fall.
Ska lämna in den där ansökan till Vuxenförvaltningen också idag eller imorn.

Sen ska jag lämna mitt CV i en av butikerna på stan som jag vet kommer att söka folk.
Skulle inte sitta fel att jobba där faktiskt.. :)
Träffa och jobba med människor och kläder och ha en rutin.. Guuud va skönt det skulle vara.

Jaja.. får se vad dagen har att bjuda på.
En skaplig dag har jag i alla fall, lite sådär halvbra.. om man kan säga så.
Klumpen har kommit tillbaka lite grann, men ska inte låta den förstöra något.
Orkar verkligen inte..

Tankarna om Norge finns fortfarande kvar, men när fröken som jag hade tänkt följa med också är lite osäker på om hon ska tillbaka så känns det som att vi lägger det lite på is..
Får se i dagarna hur det utvecklar sig.
Pratade med Tom, från Amsterdam, häromdagen på msn också.. Han tycker att jag ska komma tillbaka dit.
Ibland så känner jag verkligen att jag vill, men sen kommer den där känslan att jag är 'färdig' med Amsterdam nu.
Kan inte riktigt förklara.. Men man vet aldrig.

Nu ska jag ta mig en dusch i alla fall..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela