Sanna - Mitt i livet

Torsdag 21/8

Publicerad 2008-08-21 15:45:14 i Allmänt,

Vad bjöd kvällen på igår..?

Jo, Lela fyller år idag med firades igår..
Så det blev lite drinkar på Time, Nybron och Harrys.
Tråkigt nog var det typ inge folk nånstans så det blev ett spring mellan alla ställena.
Vi avslutade i alla fall kvällen på Harrys där vi fick shaka lite grann i alla fall.

En jättetrevlig kväll som avslutades hemma hos Philippa i hennes mysiga lilla bostad, som förövrigt så långt från civilisationen som man kan komma! :)
Vi var hemma hos henne strax innan 03 och sen satt vi och myste och bara pratade till tidig morgon.
Tror att vi lyckades med att somna runt 07 eller nått sånt.
Alla ämnen avhandlades under natten och det var mycket minnen som kom tillbaka.
Det blev en hel del skratt.. :)

Imorse ringde min telefon strax efter 10 och efter det började Philippas telefon också ringa, så det var nog inte meningen att vi skulle få sova denna morgon.
Ville verkligen inte kliva upp ur sängen, men måste man så måste man.

Har legat på soffan och tittat på E! Entertainment, väldigt spännande.. eller inte.
Tänkte att jag ska ta itu med lite rensning på mitt rum.
Det finns en del kläder som skulle behöva kastas ut, det är jue ändå typ två år sen jag rensade sist.
Och då kastade jag typ fyra stora soppsäckar med saker jag inte kunde/ville ha.
Det var nog på tiden att den där rensningen kom då och det är nu dags för ännu en.

Annars kommer det nog inte hända så värst mycket idag..

Jag vet inte vad det är för slags dag idag..
Hade väldigt konstiga drömmar inatt, typ en fortsättning på en dröm jag hade för några dagar sen.
Inte så rolig kan jag dela med mig om..
Min positiva attityd från igår försvann ganska omgående. Men det är bara att ta nya tag.
Ska poppa lite musik och börja ta tag i saker och ting nu.. annars kommer det aldrig att bli färdigt. *suck*

Bilder från igår.. (klicka för större)

    
   


Tack för en trevlig kväll..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela