Sanna - Mitt i livet

26/12

Publicerad 2008-12-27 03:23:24 i Allmänt,

Tid här; 21.06
Vädret idag; Sol, 29 grader, lätt (varm) vind.

Vaknade runt 10 imorse och kände mig inte alls utvilad då jag, av någon konstig anledning, vaknat varannan timme under natten. Inte så skönt med tanke på att jag dessutom inte somnade förrän runt 01.30 eller nått sånt.
Så natten kunde väl ha varit lite bättre..
Men förmiddagen var lugn och vädret var alldeles perfekt för en dag på stranden så dit åkte jag. :)
Har legat och solat och bara haft det bra.. Badat har jag också gjort, men det var lite kallt idag..
Efter nån timme så visslade badvakten i sin visselpipa och började springa längs med stranden och vinkade upp alla som badade.. De hade visst sett en haj längs med stranden!
Det var typ värsta Baywatch grejen med badvakten i sina röda shorts och den där röda livbojen under armen.. Haha.
Jag såg ingen haj, men det kändes ändå rätt så obehagligt..

När det var dags att åka hem tänkte jag att jag skulle prova på att ta bussen hem.. Det borde jue inte vara så svårt, tänkte jag.. Men sen heter man jue Sanna också! Haha
Jag klev på bussen som jag antog skulle ta mig till det stället där jag skulle byta buss till den som går hem till oss..
Pratade med chauffören och frågade om den gick förbi där jag skulle av och han sa nej.. Nehe!?
Han skulle bara åka till ett ställe och sen sluta.. men sen sa han att han skulle köra förbi där min buss går så han kunde släppa av mig på vägen. Va bra! :)
Jag satt där på bussen tillsammans med en massa äldre människor och skuttade. (Bussarna här är inte de bekvämaste att åka.. konstigt nog. Bara en liten tygbit över en bit trä som man sitter på. Lätt att få träsmak om man säger så.. haha).
Bussen åkte in i ett område som hade grind.. Det visade sig vara en liten 'kommun' för personer i åldern 55+.
Det fanns verkligen allt där och chauffören berättade att bara inom de där grindarna så bor det ca 30-40000 personer.
Kan inte säga annat än att jag blev lite imponerad. Haha
Chauffören var snäll nog att peka ut hållplatsen där min buss skulle gå och jag satte mig där snällt och väntade.
Var nästan lite rädd att det inte skulle komma nån buss, men det gjorde det tillslut.
Det jobbiga med mig är att när jag bli osäker på saker och ting så känner jag mig som 4 år.. och det syns ganska så väl.. Men det gick bra och jag kom av på den hållplatsen jag skulle.
Sprang in på Walmart innan jag promenerade sista biten hem.. Kände mig helt slut när jag klev in genom dörren. :)
Men var glad att jag lyckats ta mig hem själv i alla fall.

Kris pappa och bror har varit här idag och nu på kvällen har vi ätit god middag med cheesecake till dessert.
Det kan verkligen bli lite väl mycket av det goda här..
Men om sanningen ska fram så har jag tröttnat på det mesta som var gott i början! Ganska bra måste jag säga. ;)
Sitter och ska göra mig iordning lite grann för ikväll är det party! :) David kommer och hämtar mig runt 22 så det är nog dags att börja tror jag. :)
Behöver inte sminka mig så mycket i alla fall då jag lyckats få bra färg på kinderna idag! Massor skönt jue!

Jaja.. en liten uppdatering på vad jag har haft för mig i alla fall. :)
Tycker ni också kan skicka lite uppdatering hemifrån.. skvallra, skvallra!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela