Sanna - Mitt i livet

Fredag 12/11

Publicerad 2008-12-13 02:23:09 i Allmänt,

Tid här; 20.12
Vädret idag; Ca 23 grader, mulet men solen har kikat fram lite grann! :)
Just nu är det dock inte mer än 16 grader och en kylig vind drar fram.. Brrr!

Åh, va skönt det var att somna tidigt igår.. Eller tidigt kanske man inte kan säga, men för att vara mig så.. :)
Sov väldigt skönt inatt i alla fall!
Vaknade när väcklarklockan ringde vid 09.. tog det ganska lungt under morgonen och åkte till Coral Square Mall för att handla det sista för imorgon.
Spenderade ett par timmar där tills John kom och hämtade mig.
Här har det varit fullrulle hela dagen efter det, som vanligt! :)

Just nu sitter vi och kollar på film..
Jag har en del som jag skulle behöva göra innan jag går och lägger mig också.
Som att dusch och fixa med en massa annat, måla naglar osv! Haha..
Melissa ska komma över imorgonbitti med kläderna som jag ska låna av henne till bröllopet, som börjar kl 11.
Massor tidigt jue.. Haha.
Ser fram emot morgondagen och vad den har att erbjuda. :)

Wiieeee.. ;)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2008-12-13 15:00:06

Grattis på födelsedagen gumman. Ha en bra dag, kramar emelie o ann...

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-14 13:10:24

grattis på födelsedagen sannalajnen!! massa kramar Annika

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela