Sanna - Mitt i livet

Fredag 5/12

Publicerad 2008-12-05 19:00:49 i Allmänt,

Tid här; 12.40
Vädret just nu; 25 grader, sol..

Det blev ingen strand igår..
Istället åkte jag och shoppade på Coral Square Mall. Det blev en tripp på ett par timmar. :)
Handlade lite julklappar och lite saker till mig själv också.
Hittade inga skor till klänningen men tittade ut en liten handväska som jag tänkte att jag skulle ha.
Men visste jue inte om det var nån idé att handla den så jag lät bli.
Kvällen spenderade jag med att spela Wii Sports, bowling, tennis osv. Snacka om att man verkligen kan bli fast i det där.
Jag hade jätteroligt! :)

Har sovit läänge idag.. :)
Den här jäkla mensen gör att jag blir så himla trött!!
Har försvunnit in och ut ur sömn hela morgonen.. Första gången vaknade jag av att Bret kom in i mitt rum imorse innan han skulle till skolan. Han kröp upp i min säng och la sig en stund och sen så försvann han ut igen.
Han är så underbar, min lilla Bret. :)
Gick upp strax innan 12. Kris har en massa tjejer här som jobbar med sina album och ska ha det även ikväll.
Så det ska jag också hålla på med senare. :9

Det är jättefint väder idag.. Varmt och skönt! En bra dag för stranden!
Men det orkar vi inte med idag i alla fall. Känner mig inte alltför pigg på att ligga på stranden idag. :(

På söndag åker vi till Orlando och Universal Studios. :) Så det betyder att jag kan fira min födelsedag och gå på bröllopet på lördag! :)
Hela familjen, förutom Kris, ska åka.. Snacka om att hon kommer att få en semester! ;)
Vi åker hem på tisdagkväll då barnen måste tillbaka till skolan på onsdag!
Jag är jätteglad och ser fram emot den här lilla trippen jättemycket.. Förstå hur mycket karuseller och andra saker det finns där!! Haha.. Jag ska se om jag vågar mig på att åka alla berg-och dalbanor som går upp och ner!
Pojkarna vågar jue åka, så varför skulle inte jag göra det? ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen.. :)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela