Sanna - Mitt i livet

Jag har tråkigt.. haha

Publicerad 2008-12-17 06:15:29 i Allmänt,

Hittade den här utmaningen i Lilians blogg. :)

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favoritprogram (ingen ordning, bara 8 program jag gillar)
1. Gossip Girl
2. Sex and the city
3. Two and a half men
4. The O.C
5. Grey's Anatomy
6. Deseperate Housewives
7. Ugly Betty
8. Dirty Sexy Money
9. Vänner

8 saker jag gjort idag (ska egentligen vara igår, men kommer jue inte ihåg! Haha)
1. Spenderade morgonen vid datorn.
2. Tog en promenad, i regnet, till Walmart.
3. Köpte plåster och andra nödvändigheter.
4. Tog en promenad hem från Walmart, i strålande, het sol.
5. Sjungit med Bret.
6. Pratat med mina föräldrar på msn.
7. Ätit kyckling och pasta gratäng.
8. Fått smått panik över julklapparna.

8 saker jag ser fram emot
1. Julafton.
2. Nyårsafton.
3. Träffa familj och vänner i januari.
4. Kanske ytterligare en resa(?)
5. Förhoppningsvis Kroatien i sommar. (Hav, bad, mat, musik, mys)
6. Skola till hösten.
7. Sommar, sol, värme! (I sverige)
8. En dag på stranden denna vecka. :)

8 favoritrestauranger
1. F (Split, Kroatien)
2. Ming Palace (Eskilstuna)
3. Restaurang Pepino (Amsterdam, NL)
4. Appelbee's (USA)
5. Mangos (Fort Lauderdale, USA)
6. American Pizza Today (Eskilstuna
7. Akropolis (Eskilstuna)
8. Spicy Hot (Eskilstuna

8 saker på min önskelista
1. Pengar
2. Flygbiljett
3. Sex and the cityboxen
4. D&G Light Blue (parfym)
5. En trevlig jul
6. Massage/ansiktsbehandling
7. Att alla jag älskar ska få må bra
8. Resa till Kroatien

Tänker inte utmana någon speciell utan den som känner sig manad att göra denna lista får ta för sig. ;)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela