Sanna - Mitt i livet

Kaaaaaallllt!!!

Publicerad 2008-12-03 04:21:20 i Allmänt,

Tid här; 22.16

Jag tänkte bara meddela er att temperaturen har ikväll sjunkit till +10c grader!!!
Förstår ni hur kallt det är?? Med tanke på fukten, menar jag.. det är som att det går igenom ända till benen!
De har även sagt att det är Frost och Frys-varning i Orlando-trakten!!
Ännu en gång.. förstår ni hur kallt det är???

Hmm.. kanske inte ska klaga eftersom ni där hemma i Sverige har minusgrader och blask eller nått..
Men man hinner vänja sig fort vid värmen och solen.. haha
Lite kan jag väl få klaga?

Nu ska jag krypa ner i min varma säng och kika lite på tv innan jag John Blund kommer och gör mig sällskap. ;)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela