Sanna - Mitt i livet

Måndag 29/12

Publicerad 2008-12-30 05:34:24 i Allmänt,

Tid här; 23.10
Vädret idag; Soligt, 26 grader..

Har legat i sängen större delen av dagen då jag inte alls mått bra. :(
Mådde så illa imorse och hade så otroligt ont i magen att jag knappt kunde stå på benen.
Spenderade hela morgonen med att titta på gamla avsnitt av Beverly Hills, One tree hill och O.C.
Inte det roligaste att ligga inne hela dagen när det har varit så fint väder, men det var väldigt skönt att bara ta det lugnt.
Som en riktig amerikan har jag ätit Nudelsoppa (Kyckling såklart).. I varje film man ser där folk är sjuka så är det alltid någon som kommer med nudelsoppa till personerna som är sjuka. ;)
Efter soppan fick jag tillbaka lite av styrkan i kroppen, men det har varit en väldigt lugn dag idag..

Ligger och kikar lite på tv och känner att jag orkar inte snart inte hålla ögonen öppna!
Hoppas på att jag ska må bättre imorgon.. men chansen för det känns väldigt liten.. bara med tanke på att jag redan har världens mensvärk och den inte ens har startat än. Blir fortfarande helt tömd på energi under de dagarna i månaden! :(
Nyåret ska jag i alla fall spendera hemma med pojkarna.
Kris och John är bjudna på nån fest så de frågade om jag hade nått emot att sitta barnvakt. Och det kan jag inte säga att jag har.. Visst, det hade verkligen varit rolig att spendera nyårsafton i Miami eller Fort Lauderdale, men det verkar inte som att David och de andra heller ska göra nått speciellt.
Det känns som att de flesta verkar vara helt off under den här jul-och nyårshelgen! Konstigt.
Men jaja.. det lär ändå bli festande till helgen så jag är inte speciellt ledsen!
Jag och pojkarna ska ha en egen liten fest här hemma och jag ser verkligen fram emot det! :)

Nee.. nu måste jag nog sussa tror jag!


Pusa,
Sanna


Haha.. jag fick en lapdance av David under partykvällen i West Palm Beach..
Jag sa åt honom i början av kvällen att han såg ut som en
manlig strippa! Hur rätt får man ha?? ;)

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2008-12-30 15:48:48

Hej. Såg att du svarade på min fråga till Natacha. Snällt av dig att svara på den. Det är jag jätte tacksam för. Jag åker den 27 januari, en liten bit kvar men det börjar närma sig allt :) Hur länge stannar du kvar i Miami? Kram

Postat av: Josefin

Publicerad 2008-12-30 17:04:00

jaha okej. Ja, jag tror dig allt. Jobbar du där nere eller bara semester? Jag stananr där i lite mer än 3 veckor. Så det ska bli underbart! Längtar som bara den ..

Postat av: Josefin

Publicerad 2008-12-30 20:02:25

Ja, gud vilken lyllos ! Är du ofta i Miami eller? Hur har du råd att vara där så mycket då?:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela