Sanna - Mitt i livet

Onsdag 10/12

Publicerad 2008-12-11 02:18:09 i Allmänt,

Tid här; 20.08
Vädret idag; Soligt, 28 grader, massor fuktigt!!

Jaha.. ska man börja med att be om ursäkt för att man inte bloggat så bra de senaste dagarna?
Känns som att man inte riktigt orkar sätta sig ner och skriva..

Imorse vaknade jag vid 10 nån gång.. orkade inte ens resa mig upp ur sängen!
Jag känner mig helt mörbultad och hemsk kan jag tala om!
Hela kroppen värker efter alla karuseller jag har åkt de senaste dagarna!! Och inte för att låta som om jag inte hade roligt.. men hur fan orkar man med tre dagar egentligen??
Eller ännu viktigare.. hur fasen kan man bli så trött av att ha roligt??

Jag har inte gjort någonting idag..
Morgonen spenderade jag med att uppdatera min bilddagbok med en massa bilder från resan, det var ungefär det jag hade orken till.
Sen har dagen mest varit som vanligt..
Jag orkar inte berätta så mycket om resan just nu heller, men ska ta och göra det så fort som möjligt.

Ska visst ut ikväll också.. får se hur det blir med det! Haha
Men det skulle vara roligt. Jobbiga är väl att David, som vanligt, slutar så sent. Men får hoppas att jag inte somnar innan han kommer. Känns som att festa är just vad jag behöver just nu. Bara ha lite roligt tillsammans med några kompisar.
Kul ska det bli att träffa Victoria igen..
Vi försöker verkligen att ses, men eftersom hon inte bor speciellt nära, jag inte har nån bil och vi har olika tider/liv, så är det inte så lätt att få ihop det.. Gud vet att vi har försökt i alla fall!
Men, men.. det får försökas lite hårdare nu!

Jaja.. ska väl ta och fixa med lite saker.. se vad man har för kläder att sätta på sig för kvällen osv.

Saknar er där hemma!! Massor!
Älskar er otroligt mycket..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela