Sanna - Mitt i livet

Söndag 14/12

Publicerad 2008-12-14 21:29:30 i Allmänt,

Tid här; 14.56
Vädret idag; Sol med moln, 24 grader..

Wow!! Vilken dag jag hade igår!!
Den började tidigt då jag vaknade redan strax efter 08. Bäst att vara uppe i tid tänkte jag.. :)
Jag fick presenter av pojkarna och Kris och John.. jättefina saker; Ett satin hands set från Mary Kay, en handväska som matchade min klänning, en liten tunika/klänning som jag tittat på tusen gånger tidigare, men inte kommit mig för att köpa, väska för mina fotosaker för Creative Memories och ett par örhängen med min månadssten!!
Jag blev jätteglad och överraskad, för det var absolut alldeles mycket mer än vad jag hade förväntat mig!
Kris sa idag att jag gör så mycket för de att jag förtjänar varenda sak jag fick. Det värmde verkligen!

Melissa kom runt 11, då bröllopet skulle börja, för att hjälpa mig med sarin som jag lånade av henne.
Lyckligtvis så är det alltid förseningar när det gäller bröllop/fester i deras kultur så vi kom precis i tid!
Det var ett jättefint bröllop och alldeles annorlunda från vad jag tidigare varit med om. Det sas så fina saker så jag blev alldeles tårögd!! Haha.
Efter själva ceremonin så var det mat och mingel och lite dans till och med.
Träffade en massa roliga människor och runt 15 så åkte jag och Melissa hem till henne för att fixa några saker och så åt vi lite mat (då vi båda inte ätit nått innan bröllopet och det lilla vi hade på tallriken gjorde oss proppmätta på en gång, men hungriga igen en stund senare! Haha).
Vi bytte om och åkte tillbaka för bröllopsfesten!! Gud, vilken rolig fest!
Vi dansade så mycket att jag har träningsvärk idag! Det var en massa folk där och alla var glada och hade roligt.
Maten för kvällen (ja, vi åt ännu en gång) var jättegod och det fanns dricka i överflöd!! ;)
Tyvärr så slutade festen i kaos då mer eller mindre alla gäster bråkade med varandra pga att nån gjorde något.
Jag tyckte så synd om brudparet för att deras fest blev helt förstörd, men vissa människor kan bara inte bete sig..

David och Steve kom och plockade upp oss runt 02 och vi åkte till Miami för att gå på Space. (det var planerat hela kvällen att vi skulle göra det, men det blev ganska sent i alla fall, som vanligt).
Jag var lite trött och fötterna värkte och gjorde ont av skorna men vi dansade och hade roligt ett par timmar.
Åkte hem runt 06 och kom in genom dörren vid 07 imorse..
Då hade jag varit vaken i ungefär 23 timmar vilket betyder att jag var bara sådär lagom trött.
Kraschade i säng tillsammans med Melissa direkt!! Haha

Melissa var tvungen att åka hem strax efter 09 imorse då hennes mormor fyller år och de skulle ha en liten fest för henne.. Jag skulle ha följt med henne, men orkade verkligen inte kliva upp. Mådde lite mindre bra efter bara två timmars sömn så jag somnade om och vaknade till vid 11 igen. Inte alls bakfull idag, men seg och trött!
Men jag hade en sån otroligt rolig dag/kväll igår så det är helt klart värt det!

Saknade min familj och mina vänner mer än vanligt igår och en del andra tankar kom också upp..
Men mina vänner här gjorde ett bra jobb med att fylla tomrummet! Så glad för det.. :)
Ska lägga upp bilder från igår också, men det finns så många så det tar lite tid..

Ni får nöja er med de här så länge!!

 


Tack för alla 'Grattis' och alla hälsningar jag fått!! De värmer mycket!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-14 22:17:30

va fin du är GRATTIS IGEN på din födelsedag

önskar mamma o pappa =))))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela