Sanna - Mitt i livet

Söndag 30/11

Publicerad 2008-12-01 02:21:27 i Allmänt,

Tid här; 20.10
Vädret idag; Det har regnat, blåst och varit väldigt fuktigt hela dagen! Men varm i alla fall. Ca 24 grader.

Igår, lördag, så vaknade jag skaplig tid och vi började slita ner alla julsaker från vinden!

Granen kläddes och vi pyntade med en massa andra julsaker. Jättemysigt jue.. Julmusiken flödade ur radion och vi hade det jättemysigt tillsammans med pojkarna. :) Granen blev jättefin!
Vi åt pizza till lunch allihopa och Hugo var också här och gjorde oss sällskap. Dagen flöt på ganska bra. :)

På kvällen träffade jag David, Steve och de andra grabbarna för att festa lite.
Vi skulle åka till Miami för att gå ut men det tog en evighet innan vi faktiskt var på väg! Haha.
De här grabbarna är värre än tjejer ibland.. ;)
Vid 01 var vi i alla fall på väg och vi plockade upp Victoria, en av de svenska tjejerna som Stina känner, på vägen.
Kul att äntligen få träffa henne. Hon verkar vara en jätterolig tjej! :)
Vi åkte till South Beach och gick på Purdy Lounge. Ett litet ställe, men de spelade bra musik så vi hade jätteroligt.
Några av sällskapet ville dansa till Housemusik, så vi åkte till Downtown Miami, vart vi var förra helgen, för att gå på nån av klubbarna där.. Men när vi väl kom fram så hade några tappat lusten så istället åkte vi för att äta.
Det blev Denny's även denna morgon.. Med tanke på att klockan var 06 eller nått sånt! Haha.
Jag höll på att dö av skratt och alla var alldeles övertrötta!
I bilen på vägen hem somnade alla i omgångar.. Det var inte lätt att hålla ögonen öppna kan jag lova.
Trots att jag inte drack så mycket under kvällen lyckades jag i alla fall bli bakfull innan jag klev innanför dörren hemma runt 08 imorse! Snacka om att jag var trött!!

Vaknade vid 13.45 idag av att föräldrarna ringde. :)
Var väl kanske på tiden att kliva upp.. men när jag tittade ut genom fönstret runt 12 så stog regnet som spön i backen så jag har inte så dåligt samvete för att jag sov bort halva dagen! :)
Åkte med Kris till JCPenney då hon var tvungen att lämna tillbaka några kläder hon köpt och sen så tog vi en runda på Coral Square Mall. Hon skjutsade mig sen till Walmart där Melisa var med sin faster.
Vi åkte runt och kikade i lite affärer och snackade och bara umgicks.
Vädret har absolut inte varit det bästa under dagen.. Det är tornado-varningar runt omkring oss och det är åska på väg också.. BLÄH!!

Sitter hemma i min säng och ska ladda upp lite bilder från de senaste dagarna. :)
Sen ska jag lägga mig och se en av mina filmer.. Kan tänka mig att det blir P.S I love you. :)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela