Sanna - Mitt i livet

Tisdag 16/12

Publicerad 2008-12-16 17:52:13 i Allmänt,

Tid här; 11.45
Vädret idag; 24 grader, mulet och regn..

Det är alldeles grått och trist där ute.. Känner inte alls nått humör för att göra så mycket.
Hade tänkt ta en promenad till Walmart då jag behöver ha några saker, men känner mig inte speciellt motiverad i detta väder.. :( Däremot så är jag rädd för att jag nog faktiskt måste ta mig iväg om en stund.
Men vad gör väl lite regn? *host*

Jag känner mig full av tankar om allt och ingenting och vet inte riktigt hur jag ska reda ut allt.
Men det är som vanligt nu.. :)
Kanske att jag kommer att dela med mig av några av dessa tankar, när jag fått reda ut de lite mer, eller så behåller jag de för mig själv. Vi får se..

Jaja.. ska väl se om jag kanske vågar ta mig ut snart.

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela