Sanna - Mitt i livet

Tisdag 2/12

Publicerad 2008-12-02 18:59:40 i Allmänt,

Tid här; 12.35
Vädret idag; 20 grader, sol, blåser kyligt!!

Jag hade tänkt få en tidig start både igår och idag och satte därför väckarklockan på 08.30!
Men båda dagarna har jag tittat ut genom fönstret och det har varit mulet och grått och då har det absolut inte känts som nån större idé att kliva upp ur sängen..

Igår var det en ganska vanlig dag med lek och bus och inget utöver det vanliga hände..
Jag somnade på soffan, då Bret låg i min säng och tittade på Barney, och vaknade igen efter en timme eller så.
Gick för att lägga mig i sängen och gjorde misstaget att sätta på tv:n.
13 going on 30 visades på en av kanalerna och jag fastnade såklart framför den. Så det blev sent i alla fall.

Idag har jag inte hunnit med så mycket..
Ätit lite och svarat på lite mejl och jag tänkte hoppa in i duschen snart.
Jag är så otroligt fundersam över en sak bara..
Pappa-John kom och berättade att den där planerade resan till Orlando och Universal Studios antagligen kommer att infalla på helgen för min födelsedag. Han sa att jag inte behövde följa med, men att det skulle göra det hela lite lättare självklart.
Och jag vill jue åka dit! Det är så roligt där!
Men jag vet inte riktigt hur jag känner just nu.. Jag hade jue planerat min dag med bröllop och fest osv.
Anledningen till att det antagligen blir den helgen är pga Johns bror ska komma och hälsa på och han vill så gärna åka dit.. Men det skulle också betyda att vi åker utan Kris och att jag bli ensam tjej på resan.
Som sagt.. kan inte riktigt bestämma mig för hur jag känner just nu.

Jag fick en kommentar från Eva, som skrev om Thanksgiving rean, att hon läst i de svenska tidningarna att en man hade blivit ihjältrampad på Walmart.
Ja, det är sant.. Han hann inte ta sig ur vägen när dörrarna skule öppnas för dagen. Det var en stor samling med folk som knuffades och försökte bryta upp dörren!! Hur sjukt är inte det.
Dessutom så var det skottlossning på Toys r' us också.. Ett gräl som gick överstyr. Jag kommer inte ihåg om någon dog under den skottlossningen. Men som sagt.. det är en väldigt stor rea den dagen och folk blir som galna!
Men jag kan inte förstå hur vuxna människor kan bete sig på det sättet.. som djur! Helt sjukt!

Jaja.. nu ska jag ta en dusch i alla fall!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela