Sanna - Mitt i livet

En bra dag vs en dålig..

Publicerad 2008-02-09 15:34:43 i Allmänt,

En bra dag blev en dålig dag!

Efter duschen skulle jag sminka mig och ser att hela ansiktet ser ut som ett pussel!
Jag har bestämt mig för att inte gå ut idag.. Jag vill inte ens gå ut idag så som jag ser ut. jag försöker ta hand om huden men ingenting hjälper..

Nu ska jag ge det ett sista försök och prova en kräm som Susy gav mig.. som är mot precis det jag har. Torr, sprucken, röd hud.. Hjälper inte det så måste jag gå till en doktor och försöka få något av de.

Egentligen kanske det inte är så farligt, men det är jobbigt att behöva se ut såhär.. Det går inte att sminka sig! Det ser bara jättefult ut! Men som sagt.. hjälper inte detta så måste jag gå till läkaren så de kanske kan ge mig något..

Mamma, jag smörjer mig med alt möjligt så jag tar verkligen hand om den, men det hjälper inte så mycket för tillfället! Var inte orolig! Det går över! 

Så det glada och roliga humöret bara försvann.. Blir en dag framför tv:n idag och ikväll!

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela