Sanna - Mitt i livet

Fredag 8/2, sun has been shining! ;)

Publicerad 2008-02-08 21:00:23 i Allmänt,

Oj.. har inte skrivit på hela veckan!
Men detta betyder också att jag har en massa roligt att berätta! =)

Vart ska vi börja?

Som vanligt så har veckan varit fylld av lugna kvällar och film och umgänge! =)
Serena har flyttat in hos oss.. Så nu är vi FEM underbara flickor som bor i en och samma lägenhet! haha
Hur våra kvällar är.. Ja det ska ni bara veta. Skrattar från morgon till kväll.. ;)

Vädret har varit kallt denna vecka.. Men solen har tittat fram de senaste dagar och imorse vaknade jag klockan 07 till en klarblå himmel!! =) Helt underbart när det är Fredag och allt!

Jag klarade min provanställning och är nu officiellt SYKES som vi säger.. =) Massor trevligt!
Jobbet har gått bra under veckan och jag har klarat av att fixa en del svåra saker.. Igår fick jag en kund som jag inte riktigt kunde hjälpa och han var på mig flera gånger idag dessutom! Trodde att han skulle förstöra min fredag! Men tillslut lyckades jag hjälpa honom och jag HOPPADE av glädje och stolthet.. Jag har fått en del mejl tillbaka från våra kunder där de tackat mig för den fina hjälpen! De mejlen värmer verkligen! =) Då känner man att man faktiskt gör nått bra också!

En nyhet är också att jag bokade en resa hem till Sverige igår! Jag kommer hem 5/3 och åker tillbaka till Amsterdam 10/3!! Då blir det Ming, fest på Harrys, träffa vänner och familj! Ser verkligen fram emot det.. =) 
Fest någon? ;) Måste ta en sväng förbi Vice också kanske om han har tid! Det hoppas jag på..

Nu väntar helgen..
Ikväll ska vi ha en liten fest.. Eller det kanske är förfest! Det blir kanske en mindre utgång. Man vet aldrig vad som händer! Det visar sig helt enkelt. Jag ska i alla fall njuta fullt ut!! =)

Hmm.. det kanske inte var så mycket jag hade att berätta! Men mina kvällar har varit fyllda av saker att göra. Inte så speciella saker.. Men fortfarande upptagen, så om man inte sitter så mycket framför datorn så är väl det ett tecken på att man skaffat sig ett liv.. haha

Nu måste jag kila.. Karsten och Stefan kom precis in genom dörren och det börjar väl droppa in fler människor snart. Lite vitt vin kanske skulle smaka bra? ;)

Ha en trevlig fredag!

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela