Sanna - Mitt i livet

Fyra underbara människor..

Publicerad 2008-02-09 22:21:43 i Allmänt,

Som jag sa.. Fyra underbara människor kommer instapplandes med en massa påsar i händerna. Mestadels mat faktiskt.. =)

Innan de åkte sa jag; Ta med en present till mig! =)

Och när de kom hem så hade de faktiskt med sig presenter till mig! Hur underbara som helst! =)
Det här är vad jag fick;

Kinder Egg från Karsten.. Tyvärr så hade den gott sönder lite grann, men i alla fall.. =)

image56

En hel ask med vit chocklad i penisformat.. Mina galna flickor..

image57

Självklart var jag tvungen att ta en bild på denna underbara sensation! ;)

image58

Humöret är mycket bättre nu.. ;) Nu är det middag..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela