Sanna - Mitt i livet

Kanske..

Publicerad 2008-02-09 18:02:18 i Allmänt,

kan det bli en bra kväll i alla fall..

Jag är hemma ensam nu. Tjejerna och Karsten åkte ner till stan och skulle shoppa lite.
Kände för att ha lite "ensam-tid".. Susys salva verkar funka lite bättre.. Det känns inte lika torrt. Det kanske kan bli en bra kväll i alla fall. =)

Lyckats ta några bilder på det fina vädret med min mobilkamera så jag ska lägga ut de i bilddagboken! Så kan ni få se.. =)

Rätt så uttråkad på bussen igår.. Inte så bra kvalitet med tanke på att det är bild från mobilen.. men iaf

image55

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela