Sanna - Mitt i livet

Lördag 16/2

Publicerad 2008-02-16 14:11:18 i Allmänt,

Fredag;

Vaknade på morgonen med jordens mensvärk och kände att den här dagen kommer nog inte bli den bästa.

Men solen sken igen, så det gjorde saken lite bättre.. Men det var kallt!! Riktigt kallt!
Jobbet gick helt okej, hade en del människor som inte var så glada..

En sak som jag har tänkt på länge och som blev ganska uppenbart igår är att Svenskar är väldigt nedlåtande.
Det är konsigt att upptäcka hur mycket människor ser ner på folk som jobbar inom service.. hur de tycker att de är så mycket bättre än du själv är.. speciellt i ett land där Jante-lagen gäller!
Jag undrar vad de här personerna tänker? Tror de att de skulle klara sig utan oss?
Som på krogen till exempel.. Tror de verkligen att de skulle ha lika roligt om inte Vi var där för att hålla rent, fixa drinkar och så vidare? Jag förstår inte hur en människa kan sitta och nedvärdera en annan människa trots att den personen gör allt den kan för att hjälpa till..

Jag måste sluta ta åt mig!

På kvällen så tog vi oss till Club 8 för ett 90-tals party! Jag, Susy och Serena..
De spelade bara musik från 90-talet och vi hade riktigt roligt! En massa musik som det var år och dar sen man hörde och även en massa musik som jag faktiskt aldrig hört.. hahaha.. Kände mig ganska ung i alla fall.. =)
Shakade på dansgolvet i flera timmar..
Tog en taxi hem, för det var så jävla kallt! +1 grader tydligen.. Det är nog det kallaste jag varit med om här.. och det kändes verkligen! Kändes som att öronen skulle trilla av.. haha

Sovit länge idag.. eller ja, kom jue hem vid 04, somnade kanske en halvtimme senare och gick upp vid halv ett. Men det var skönt att sova =) Solen skiner utanför fönstret, men det känns som att det kanske är lite kallt i alla fall.. Vi har ätit en liten frukost tillsammans och vad mer dagen har att bjuda på är jag inte helt säker på än.
Kanske tar jag en promenad i parken.. En power walk. Kankse blir jag hemma.. Det visar sig helt enkelt.

Vad som händer ikväll har jag verkligen ingen aning om.. Men det visar sig också. =)

Har, som ni kanske upptäckt redan, tagit lite bilder med min kamera i mobilen.. Det är inte världens bästa kvalité i upplösning på de. Men jag kan jue inte vara utan att ta lite bilder i alla fall.. =)
Måste verkligen köpa mig en kamera snart! Klarar mig inte utan den!

Nehe.. nu ska jag lägga upp lite bilder i bilddagboken. =)


Såhär såg jag ut i håret igår.. =)
image62

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela