Sanna - Mitt i livet

Lördag 9/2

Publicerad 2008-02-09 13:18:25 i Allmänt,

Solen skiner!! Det är helt underbart väder ute! Jag vaknade för ganska längesen, men låg coh drog mig i sängen och tittade på den underbara blå himmel jag hade utanför mitt fönster. Det är inte ofta man får glädjen att vakna till det. =) 

Idag bär det av till IKEA! =) 

Jag glömde skriva det igår.. att jag faktiskt "vann"! Jag ska få en garderob från Sykes till mitt rum! Äntligen!
Jag får köpa den själv och sen lämna kvitto till Sykes och får pengarna tillbaka. Max 100 euro får den kosta, men vad jag har sett på IKEA hemsida så kan man få fina, bra garderober för under de pengarna.
Jag och Karsten ska åka, men tåg! Så jag vet inte om vi kommer få med oss garderoben idag.. haha
Men det kan jue vara kul att åka och kolla i alla fall.. Plus att jag kan köpa på mig mina fotoramar och allt sånt som jag vill ha till mitt rum för att göra det mer "mitt"

Gud va skönt det är.. Sitter med fönstret vidöppet bakom mig och fryser inte ens.. Det blåser bara lite ute och det verkar inte vara alltför kallt..

Det blev väldigt lugnt igår.. Ingen utgång. Vi satt ett gäng här hemma och käkade lite pizza och hade trevligt. Det blev tidigt i säng också så jag känner mig väldigt utvilad faktiskt.
Ikväll blir det nog däremot utgång. Får se om det kanske blir brasilianskt. =) Kul att shaka lite..

Nåja.. måste ta och kila iväg nu!

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela