Sanna - Mitt i livet

Måndag 18/2

Publicerad 2008-02-18 21:10:27 i Allmänt,

Dagen började bra med att ha fått en hel timmes extra sömn..

Solen sken, men det var kallt ute! Men jag var på alldeles toppen humör!

Då kommer frågan; Hur kan man vara glad en måndag?? Det är andra måndagen på raken som jag nästintill hoppat ur sängen när väckarklockan ringt! Det är lätt när man har bra helger och när solen skiner! =)

Fått mycket kommentarer idag på jobbet om att jag ser annorlunda ut.. De har inte riktigt kunnat förklara på vilket sätt.. Med håret är iordning gjort på ett helt annat sätt och till och med ögonskugga.. Tom var alldeles chockad.
Carlos sa att jag lyser nästan.. haha.. Jag undrar verkligen vad de pratar om? ;)

Det har gått bra på jobbet också.. Trodde min dag skulle vara helt förstörd när den svenska kunden från i fredags ringde ännu en gång imorse och var på! Men jag lyckades göra mig av med fallet och slapp höra nått från honom under resten av dagen. Det är skönt när man kan göra så! haha

Francesca bjöd hela 3com på glass.. Massor gott! =)

Sitter här hemma med huset fullt som vanligt. Vi väntar på middag.. Susy lagar som vanligt mat! =)

Det blir en lugn kväll med en film kanske.. Vi får se!

Glass är gott! =)

image64

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela