Sanna - Mitt i livet

Måndag 4/2

Publicerad 2008-02-04 22:40:50 i Allmänt,

Sjukt trött imorse.. En typisk måndag helt enkelt.

Jag avskyr verkligen måndagar. Helgen är över och det är så många dagar kvar tills det är helg igen.. Och det är inte mycket som brukar gå rätt på måndagar.

Det har varit ganska mycket att göra på jobbet idag faktiskt.. Hade en kund som jag mejlat fram och tillbaka med och jag vet faktiskt inte om det löst sig än. Men jag hoppas på det. Gjorde mitt bästa i alla fall för att lösa hans problem och det kändes okej till slut. Lyckas göra mer och mer saker själv.. det märks att det är mycket som är detsamma.. Telefonen har ringt ganska mycket idag också. Mest ganska lätta samtal.

Från och med idag så är Karsten officiellt inte längre supervisor för 3com. Men vi ser honom springa runt i alla fall så det är inte så mycket som har förändrats..
Och med det kan jag också säga att det blir lite enklare att umgås med honom. Eftersom många i managment kanske inte riktigt tycker om att en supervisor umgås med sina agenter. De tror inte att vi kan skilja på jobb och privatliv och tror att det kan bli en "conflict of interest" (vad heter det på svenska? De tror helt enkelt att han ska behandla de som han umgås privat med på ett annat sätt än de som han inte umgås med). Vilket är helt sjukt, men nu behöver man jue inte oroa sig för det. Så på det sättet är det jue bra, men som sagt Karsten är en bra chef så det är jue synd.

Har inte hänt så mycket mer idag.. Var och inhandlade lite mat. Lagade middag och matlåda till imorgon.
Tittat på tv.. ska snart gå och ta mig en dusch. Fruktar varje gång för att göra det. Blir så himla torr! =( Inte direkt efter.. men det spelar ingen roll hur mycket jag än smörjer in mig! Jag är ändå torr! =( Det känns konstigt att man fruktar för att ta en dusch.. jag som älskar att duscha! Men så är det.. i alla fall just nu.
Sen är det dags för sängen.. Känner mig jättetrött! Fortfarande lite seg efter sjukveckan. Men känner mig ganska bra ändå.. hur det nu går ihop. ;)

Ja.. torsdag är min provanslutning slut! Jag hoppas på att jag ska få veta lite närmare om jag kommer att få vara kvar längre än de tre månader som jag fick kontrakt för.. Det skulle jue vara alldeles underbart. Inte för att jag kanske älskar detta jobb, men jag trivs bra och jag har det bra här i Amsterdam så än vill jag faktiskt inte komma hem.. Men ett besök hemma i Tuna är i alla fall inplanerat. Inget bestämt än, men det blir väl om en månad eller så. Ska bli kul att träffa alla.. Kramas med mamma och pappa och äta deras mat och träffa alla underbara människor som finns där hemma!
Ni vet väl att ni är välkomna hit? Det finns plats.. =)

Nej.. nu kallar duschen! =)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela