Sanna - Mitt i livet

Onsdag 13/2

Publicerad 2008-02-13 20:21:02 i Allmänt,

Jahapp.. så var solen borta!

Imorse när jag slog upp ögonen, efter en mini försovning (inte så att jag kom försent till jobbet), var himlen grå dimmig.. Inte så roligt! Humöret vill inte riktigt hålla i sig såna dagar. Kallt har det också varit.
Här är det jättekonstigt, för det är så otroligt fuktigt så det blir så himla kallt när det väl blir kallt.

Jag undrar lite om det är puckonas vecka det här.. Det har inte varit många trevliga kunder på linjen idag heller.. Vart har alla snälla människor tagit vägen. Känt mig frustrerad för att jag inte kunnat hjälpa dessa människor trots att jag gjort mitt bästa. En missnöjd kund är inte så roligt kan jag tala om.
Dessutom så slutade vårat internetsystem att fungera.. Mindre roligt, men det var också sista timmen så det var inte nå större panik. Efter 17 så är det inte alltför många samtal som kommer in.

Det är Alla hjärtans dag imorn..
I mina ögon en ganska meningslös dag.. och Nej, jag säger inte det för att jag är singel! Varför behövs det en dag för att folk ska börja visa lite uppskattning? Finns det inte 364 andra dagar på året som också är viktiga? Affärerna tjänar mer pengar på alla produkter som har minsta antydning till en röd fläck format som ett hjärta!
Visst, jag uppskattar också presenter, blommor och små överraskningar.. men det är väl inte allt kärlek handlar om? Finns det inte i alla fall 1000 andra sätt som man kan visa sin kärlek på?
Personligen så tycker jag att höra någon sätta ord på hur en person känner för dig betyder mer än alla dyra presenter i världen!
Lägg i alla fall ner lite tanke och hjärta om du nu ska ge din älskade en present. Men tänk på att inte vänta ett helt år till med att visa din uppskattning!

Nu ska jag laga lite mat och sen blir det väl tv..

Sussa sött!

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela