Sanna - Mitt i livet

Onsdag 20/2

Publicerad 2008-02-20 23:05:19 i Allmänt,

Kom jue inte in på bloggen igår så jag lyckades inte uppdatera.. =/

Vad hände igår? Mitt system krånglade hela morgonen och jag blev lite frustrerad och stressad för att det inte ville fungera som jag ville att det skulle göra. Var så otroligt nära att gråta! Det löste sig tillslut dock, men det var verkligen frustrerande och jag förstår fortfarande inte riktigt vad som hände..

För att förklara i korthet så skulle jag registrera några produkter åt en kund under måndageftermiddagen och jag lyckades inte genomföra hela registreringen pga att jag inte hade alla uppgifter jag behövde. Så jag lämnade sidan som den var medans jag försökte få tag på mina kunder och ta reda på uppgifterna från de. Igår morse skulle jag sedan registrera produkter för en annan kund som inte hade något med de andra att göra.. och på något konstigt sätt så hamnade serienumret med ett annat produktnummer på det första kontot jag försökte registrera produkterna till.. Och jag försökte flera gånger men lyckades inte alls med att få det att fungera.
Tillslut så löste det sig.. Men en masa andra kunder som man inte lyckas hjälpa och som man verkligen ville hjälpa gjorde inte dagen bättre. Men jag fick ett mejl från en kund som berättade att han inte var så nöjd med supporten han fått.. Om det inte hade varit för min support så hade han kastat produkten förra veckan redan. det värmde verkligen! =)

Blev monitorerad på ett samtal också.. En av mina kollegor lyssnar på mitt samtal och sätter sedan "poäng" på det.. Jag fick en total poäng på 94% min första gång jag blev monitorerad! Jag är ganska nöjd.. Inte varit "på linjen" mer än ca fyra veckor och Tom berättade att det är fler människor som jobbat längre som fått lägre poäng än det. Så jag kan inte klaga.. Kändes bra.

Kvällen var lugn med en liten middag, film och mys bara.. Skönt! =)

Imorse var det som vanligt grått ute.. Och kallt! =(

Dagen på jobbet har varit bättre än den igår.. Men sista timmen mellan 18-19 gör en alldeles trött!
Nästan alla andra har gått hem och telefonen ringer inte på hela tiden.. man svarar på några mejl och sen finns det inte så mycket att göra.. Det gör en helt seg.

Vi har en lugn kväll här hemma.. Ätit lite mat och bara sitter och snackar. Ville bara uppdatera lite grann..

Nehe.. Nu ska jag vara lite social.. =) snart dags för sängen också.

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela