Sanna - Mitt i livet

Onsdag 27/2

Publicerad 2008-02-27 19:55:29 i Allmänt,

Hade en ganska orolig natt med en del konstiga drömmar.. så när väckarklockan ringde imorse ville jag bara stänga av den, krypa längre in under täcket och försvinna!
Men det var jue vara att släpa sig in i duschen och ta sig till jobbet!

När jag kom till jobbet imorse låg det ett mejl i kön från en kund som jag hjälpte igår. Han var beredd på att slänga sin produkt eftersom våran websida tydligen inte riktigt vill samarbeta med honom.. Men jag ringde upp honom igår och hjälpte honom med det han behövde göra och i mejlet som han skrivit till mig tackade han för hjälpen och skrev att hans dag blev mycket, mycket bättre efter att han hade pratat med mig! Det värmde verkligen! :)

Helt okej dag idag.. Haft en del underliga fall med kunder som tog en hel del tid att lösa. Många mejl fram och tillbaka med kunderna och förvirringen blev bara större och större.. Men tillslut lyckades vi lösa allt! Skönt var det när jag kunde få skriva till kunderna att det äntligen är löst! Fick mycket tack tillbaka! :)
Det känns som att jag kanske börjar förstå vad det är jag håller på med.. haha! Och det är väl på tiden! ;)

Solen har varit framme idag.. Men det har blåst en hel del! Det är helt sjukt hur kallt det kan blåsa i det här landet! Men när man står med ansiktet upp mot solen och blundar då kan man tänka bort vinden och man kan vara på en annan plats.. Vilken man vill! :)

Vad blir det ikväll då? Inte mycket.. ska väl äta lite middag, är massa sugen på kina/thai eller nått åt det hållet! Kanske, kanske.. :) En film antagligen och bara ta det lugnt..
Känner mig trött! Har nyst så många gånger idag och tappade nästan rösten ett tag där när jag satt i telefon. Så det är bara vila som gäller!

Jag Vägrar verkligen att vara sjuk nästa vecka när jag kommer hem! Fast då har jag jue mamma och pappa som kan ta hand om mig.. haha! Nee, va tråkigt att vara sjuk! Håller tummarna för att jag inte ska bli sämre..
Som sagt.. Vila, vila, vila!

Fick mejl från Dado idag som berättade att han och Dino har bokat resa till Amsterdam.. och de ska jue bo här hos mig! De kommer 2 april! Sjukt roligt! Mina första besökare.. och jag är knappast förvånad att de är de heller! ;)
Sen ska jag och Kajsa planera hennes visit under nästa vecka också! Det ser jag verkligen fram emot!
Ska inte Du också komma? ;)

Äntligen har msn och börjat funka!! Kunde inte logga in alls igår.. höll på att bli tokig. Och nu idag när jag försökte så gick det inte heller.. Men kom precis in! :)

Nu ska jag prata lite med mina kära föräldrar! :)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela