Sanna - Mitt i livet

Sjuk?

Publicerad 2008-02-25 23:41:32 i Allmänt,

Jag är inte helt säker på om jag är sjuk eller inte..

Just nu så mår jag lite bättre.. fick lite mat i magen och har degat på soffan. Men jag känner mig lite konstig faktiskt.. Får se om sömn kanske hjälper lite. Jag kommer i alla fall gå till jobbet imorn och är det så att jag blir sämre under dagen så kan jag bara gå hem.

Alltså jag har varit på så konstigt humör hela dagen. Jag har känt mig lite halvkrasslig hela dagen, men imorse var jag på hur bra humör som helst.. Skrattade och virrade som vanligt..
Så mycket svamlande som jag har för mig nuförtiden.. Vet inte alls vilket språk jag ska prata på längre!
Jag pratar SVENENGELSKA.. Tom på jobbet har ganska roligt åt mig!

Lönen kom idag.. så nu klarar man sig en hel månad till! :) känns bra eftersom man har en tripp till Sverige och Tuna nästa vecka! Och jag antar väl att denna helg så är det en del fest inplanerat.. :)
Det är skönt att ta det lugnt, men sen kan man festa till det också! :) Vi har alltid lika roligt när vi är ute!

Jobb imorn igen.. snart dags för sängen! Men först ska jag krypa ner i soffan och mysa! ;)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2008-02-26 10:58:40

Det är den godaste glassen jag vet! =) Här är allt bara fint, börjar bli nervös inför flygresan till Thailand, är så jävla flygrädd!

Är allt bra med dig? Du trivs? Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela