Sanna - Mitt i livet

Söndag 10/2

Publicerad 2008-02-10 17:41:43 i Allmänt,

Vi kände för att gå ut igår.. Så vi skulle möta upp några från jobbet på en liten pub i närheten av våran bostad.
Tyvärr var det inget som lockade med det stället när vi väl kom dit så vi tog en promenad hem med alla och satt här istället.. Vi fick oss i alla fall en skön promenad. Det var 10c grader ute.. Jätteskönt!

Det blev ganska sent i alla fall.. Tror klockan var 05 innan jag kom i säng så idag har jag sovit länge vilket var väldigt skönt! Men det är skönt också att känna att man haft en ganska lugn helg och inte är sådär seg på söndagen som man många gånger kan vara.

Vi ska ta en promenad ute i de sista stänken av solen snart. =)
Solen har varit väldigt varm idag, det lilla jag känt av den.. Satt ute på våran stora takterass en stund.. Hur skönt som helst!

Nu är det promenad som gäller och sedan kanske en middag ute nånstans. Vem vet? =)

Hoppas att ni har haft en underbar helg!

Puss och kram
/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela