Sanna - Mitt i livet

Söndag 17/2

Publicerad 2008-02-17 21:06:25 i Allmänt,

Lördag;

Det var en riktigt lugn dag.. Städade lite på rummet och sen låg vi kvar i våra myskläder hela kvällen och kollade på film! =) Med cola och chips var kvällen helt räddad. ;)

Det ringde på dörren runt midnatt och vi var rätt så förvånade.. det minsta man kan säga. Jag gick ner och öppnade.. Det var Karsten som nästan precis kommit hem från Barcelona!
Han kom hit på vinst och förlust eftersom hans telefon blivit spärrad.

Imorse när vi vaknade vid elva var himlen klarblå! Och jag var på ett underbart humör!
Vi har spenderat flera timmar i parken, bara gått och pratat hela dagen!

Tog ett glas vin på en liten pub i närheten där vi bor och nu har vi precis ätit middag!

Ännu en perfekt dag! ;) Skulle inte ha kunnat önskat mig en bättre dag faktiskt.. eller bättre helg!
Jag känner mig på bra humör och utvilad! =)

Imorn är det en ny vecka och jag börjar mitt nya skift som jag kommer att ha varannan vecka; 10-19.
En hel timme extra att sova.. Ni ska veta hur mycket det gör för en! Hur skönt som helst!

Nu ska vi kolla en film tror jag.. =)

En av bilderna vi tog i parken!

image63

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela