Sanna - Mitt i livet

Tråkigt..

Publicerad 2008-02-09 21:09:57 i Allmänt,

Nu har jag tråkigt!!! Har varit ensam hemma i flera timmar jue..

Pratade med flickorna och Karsten för typ en och en halvtimme sen. De var på Damianos bar, vilket betyder att de kommer att vara på ett väldigt bra humör när de kommer tillbaka.. och här sitter jag i min morgonrock och kläderna jag satte på mig efter duschen.. haha

Pratade med mamma och pappa tidigare.. Ni behöver inte oroa er. Jag kommer att bli bra snart i huden! Det är bara det att jag måste vänja mig, samma sak som jag sagt sen början. =)
Jag älskar er massor och jag förstår att ni bryr er! Och jag är tacksam för det! Saknar er massor!

Hmm.. ja, man undrar jue vad som kommer att hända ikväll. Blir det nått att göra eller blir det soffan och en film kanske? Jag vet inte än vad jag känner för.

Jaha.. fick precis ett mess från de att de är på väg hem. Väntar mig att fyra underbara människor kommer att komma instapplande vilken sekund som helst nu. Kanske man ska klä på sig vanliga kläder? haha

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela