Sanna - Mitt i livet

Första dagen..

Publicerad 2008-01-07 20:12:08 i Allmänt,

Jaha..
Så det blev inte så mycket sömn inatt.. Var jättetrött, men första natten på ett nytt ställe är alltid jobbigt.
Såg en film på datorn och sen lyckades jag somna tillslut.

Var jättetrött imorse, men kom upp i alla fall..
Höll på att komma försent till jobbet eftersom duktiga Sanna glömt att ta ut pengar till bussen och bara hade kortet. Men kom ett par minuter i så det var inte så farligt.
Kan jue säga att jag har pengar på mig nu i alla fall!! =)

Jobbet var helt okej.. blev en massa introduktion. Mycket att lyssna på och ta in. En presentation av företaget, av allt som gäller för anställda, om "mission, vision.." osv. Vi satt i ett litet klassrum och bara lyssnade hela dagen.
De första timmarna höll jag på att somna, för då kollade vi på film.

Träffade också Karsten, min supervisor, som verkade jätteglad över att jag var där.. =) Jättetrevlig är han.
Och alla andra verkar också jättetrevliga och varma.. Det finns väl en del "skumma" människor, men det finns folk från alla håll och kanter. Jättekul med så mycket olika nationaliteter.

Företaget verkar vara ett bra ställe, med bra värderingar och de verkar alla vara människor som bryr sig och engagerar sig.. Det finns många olika utbildningar som man kan gå och sedan få ett certifikat på det. =)
Funderar på om jag ska gå en utbildning.. Får se!

Annars har jag inte gjort så mycket.. Handlade hem lite mat och sånt som kan vara bra.
Men regnet började ösa ner när jag var på promenad så det blev inte så mycket mer med det.

Ska det inte räcka med att man ska vara rädd för att knäpp bilist ska köra över dig?
Nej!!
Här i Holland så ska man också vara rädd för alla cyklister som finns! Det är helt sjukt hur de cyklar..
Måste också skaffa mig en.. bra motion! =)

Nu ska jag prata lite med mamma på msn! =)

Sen ska jag i alla fall lägga mig och vila.. Blir nog en tidig kväll idag.. Måste få lite sömn!

Cao

(klicka på bilden för att få den större)


Såhär fina var vi idag under våran träning idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela