Sanna - Mitt i livet

Fredagkväll..

Publicerad 2008-01-04 18:34:22 i Allmänt,

Ska spenderas hemma med en taco-middag med familjen..
I alla fall början av den ;)

Har inte lovat att jag ska vara hemma och vet inte om jag kommer att vara det.
Eller om man ska göra nått.. Får se vad som händer.

Satt en stund på Harrys och umgicks igår i alla fall..
Jättesorgligt blev det när jag skulle säga hejdå till Kajsa! Kunde inte hålla tillbaka tårarna! Jättejobbigt!
Usch..

Ska åka med bror till bolaget en sväng.. och så ska jag lämna en skiva till Nermin!

Så det är dags att bege sig så man kommer hem nån gång också!

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela