Sanna - Mitt i livet

Lördag 12/1

Publicerad 2008-01-12 16:01:32 i Allmänt,

Lördag.. har inte gjort något vettigt än så länge!

Men det har varit väldigt skönt måste jag säga..

Det regnade imorse.. Men nu är det strålande sol! Och ganska varmt faktiskt. =)
Tänkte att jag skulle ta en promenad. Jag måste köpa lite cigg och sånt.. så det är ett ganska bra tillfälle att i alla fall kolla runt i mitt område. =)

Ikväll vet jag inte alls vad som händer.. Men det bli väl utgång kan jag tänka mig. =)
Kvällen kommer i vilket fall som helst att gå i alkoholens tecken! ;)

Min Philippa ringde mig idag! =) Jätteroligt att prata med henne..
Det är kul att få veta vad som händer där hemma, så tack alla som mejlar, messar och så.. =)

Nu ska jag snart ta mig i kragen och se till att ta mig ut..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela