Sanna - Mitt i livet

Lördag 19/1

Publicerad 2008-01-19 13:03:57 i Allmänt,

Torsdagkvällen var jättemysig!

Det blev lite sent som vanligt.. men det var faktiskt första gången som vi alla tjejer satt tillsammans och åt + att vi hade Karsten och Serena här som gjorde oss sällskap! Massor mysigt! =)

Det var lite segt igår på jobbet.. kände mig lite trött. Men det gick bra. Lyssnade, läste och försökte ta till mig av det som jag lärt mig och det verkar som att det mesta kanske sitter okej.. Det är väl mest vad man ska säga till kunderna när de ringer.. Rädd att man ska få tunghäfta.. Men kommer att sitta med någon från mitt team under den första tiden, så är det nånting kan jag alltid be om hjälp.

3com fest igår då..
Vi åkte till bowlinghallen och spelade lite.. åt mat, eller snacks kanske man ska säga..
Drinkarna var dyra, men med våra COINS så fick oss lite förfriskningar i alla fall.
Efter att  bowlingen var slut så var vi några som stannade kvar och pratade och partade lite. En dj kom och spelade efter ett tag och vi var de enda på hela stället som dansade.. =) Men det var kul.

Vi åkte från bowlingen vid tolv.. Meningen var att vi skulle gå ut, men när vi väl kom hit så ville folk stanna och festa här istället. Så jag gick faktiskt och la mig. Orkade inte bara sitta. Alldeles för seg för det. Så det blev ändå en ganska tidig kväll för mig. Ganska skönt faktiskt.. Har jue ändå inte så mycket pengar så att jag kan festa.

Idag vet jag faktiskt inte vad som händer.. sitter på msn och pratar med mamma och pappa!
Det regnar lite ute.. inte direkt nått väder som man känner att man vill gå ut i. Men får se vad det blir.
Det blir nog en lugn kväll i alla fall.. =) Skönt.. eller inte. Har inte riktigt känt efter! haha

Jaja..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela