Sanna - Mitt i livet

Måndag 28/1

Publicerad 2008-01-28 12:48:41 i Allmänt,

Sitter hemma och väntar återigen på att de ska komma från det där värmestället. Idag ska de byta ut nån del i våran heater.

Vaknade imorse med världens halsont. Det är liksom lite tjockt och det gör lite ont när jag sväljer. Hade gärna legat kvar i sängen hela dagen kan jag meddela.
Dessutom så har jag tvättat en massa kläder, men självklart så är det inte riktigt bra tvättmedel, jag behöver jue ha nån för känslig hud, så allting kliar lite grann nu!! Det håller på och driver mig till vansinne..

Känner mig som ett pucko på jobbet som knappast förstår ett skvatt av vad det är för problem mina kunder har. Känner väl att jag kanske inte fått riktigt den träning som jag hade behövt, men Fredrik har sagt att han ska sitta med mig och vi ska göra vissa saker tillsammans så att jag verkligen kan lära mig.. Kommer jue aldrig att lära mig något om jag måste gissa mig fram till vad det är för något som jag ska svara när våra kunder frågar saker. Saken är också den att jag säkert kan mer än vad jag tror, men att jag är så himla osäker på allt. Rädd för att jag ska säga eller skriva fel att jag helt enkelt inte ens försöker. Det är nog där felet ligger.. Jag behöver bli mer säkrare på vad jag håller på med.. Jag vet, jag har säkert lite för höga krav också.. Har jue inte ens jobbat så länge så det är ingen som förväntar sig så mycket.. men jag gör det! Jag förväntar mig att jag ska kunna mitt jobb när jag börjar med det.

Börjar bli hungrig också.. Undrar vad man ska äta?

Samira; Du skrev en kommentar i min blogg! Jag vet inte vart jag ska svara så jag får väl göra det här!
Haha.. ja, det sista som finns här väl ICA! I varje liten stadsdel finns det så många småbutiker, pubbar, kafeterior (coffeshops också).. Det är alltid något nytt som dyker upp och man slutar aldrig att förvånas och förundras över hur saker och ting är och funkar! Men vart har DU tagit vägen? Vart är du, vad gör du? Visst har du också en blogg.. Måste jue få läsa om vad du har för dig!! Massor nyfiken! Jag hoppas du har det bra i alla fall.. Kram kram

Nehe.. om man skulle ta och göra något vettigt kanske? Lite svårt för tillfället när man har en man i ett rum som står och pillar i maskinen! Men, men.. vad gör man? haha

Tillbaka till jobbet så fort han är klar i alla fall..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela