Sanna - Mitt i livet

Söndag 13/1

Publicerad 2008-01-13 14:25:01 i Allmänt,

Nu har man varit här en vecka.. Känns som att det gått längre tid på något sätt.
Men jag antar att det är "ovälkommen". Alla är så himla trevliga, snälla och hjälpsamma. Skönt för någon som kommer själv och ny till ett ställe.. =)

Så ja.. det blev utgång igår. Bara jag och Suzy.

Vi satt här hemma och drack lite med Karolina och hennes pojke innan vi gick ut. Tog oss ner på stan där jag fick syn på McDonalds.. =) Så vi gick in och tog lite natt-mat innan vi ens gick ut.. Klockan var jue i alla fall nästan 00.30.
På McDonalds satt det två killar vid bordet brevid oss och den ena killen visade sig vara våran granne.. Haha
Sen visade det sig att vi jobbar inom samma område (nätverk) och att vi dessutom var på väg till samma klubb.
Så vi fick sällskap av de..

Först så var vi på nått som heter Escape.. De spelade bara House och det var varmt där inne! Och då pratar vi om sommarhetta, klibbigt och kvavt. Men det var bra musik.. Saken är jue den att jag inte klarar av att bara dansa till sånt.. Så vi gick vidare.

Hamnade på nått ställe som heter Cooldown Caf'é. De hade en underlig mix av house, rnb, gammal musik och lite holländs också.. Men jag hade roligt. Dansade som vanligt på "podium" och sånt.. =)

När vi kom ut därifrån så träffade Suzy "Bon Jovi".. Han var faktiskt ganska lik honom.
Han tyckte att han skulle ta med sig Suzy hem och då tappade jag humöret för en stund.. Jag visste jue inte ens hur jag skulle ta mig hem.. Men Suzy åkte med mig! Vi tog en taxi eftersom min fot (som jag stukade) fortfarande inte mår så bra.. Var väl hemma lite efter 05 så jag har sovit ganska länge idag..
Lite huvudvärk, men det är väl vad man får räkna med!

Idag blir det väl inte mycket gjort.. ska gå ner och handla lite tänkte jag.
Sen blir det väl bara dega med en film kanske eller nått!

Alldeles för trött för att göra något och vara påhittig. Det finns det alltid tid för ;)

Ska försöka ladda upp bilder i bilddagboken.. Men det tar jue sån tid så får se om jag orkar.

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela