Sanna - Mitt i livet

Tisdag 29/1

Publicerad 2008-01-29 21:27:21 i Allmänt,

Det har känts som måndag idag.. Lite orkelöst sådär!

Men det har gått ganska bra på jobbet i alla fall.. Jag har fått en hel del ganska enkla samtal idag och jag har lyckats göra en hel del saker själv också och allt känns så mycket roligare då. =)

Men ja.. det har väl inte hänt så mycket mer under dagen. Trött idag så jag sitter på soffan och babblar lite med föräldrarna på msn. Ska titta lite på tv och sen ska jag gå och lägga mig.

Känner mig febrig och ganska dålig så jag hoppas att det ska gå över med hjälp av lite sömn.
Orkar inte vara sjuk nu! Jag vill inte redan behöva vara hemma från jobbet. Det skulle kännas så dumt. Men med tanke på att jag blev halvt sjuk redan förra veckan när vi inte hade någon värme.. Så är det väl inte så konstigt att det börjar bryta ut ordentligt nu.

Nej.. ganska dåligt med saker som händer denna vecka.. Men det är skönt med lite lugn också. =)
Nån gång ska man väl ha det också! ;)

Nu ska jag ta och slappa lite framför tvn.. sen är det sängen som gäller!

Vad händer för alla hemma?

Puss och kram
/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela