Sanna - Mitt i livet

Bara en vecka..

Publicerad 2008-07-20 04:42:42 i Allmänt,

Shit va trött jag är!!
Fast ändå inte sådär så man kan somna.. :S

Det var en väldigt lugn kväll i serveringen idag.. Jobbade själv och det blev inte ens stressigt.
Vart har alla människor i stan tagit vägen?
Trodde att kvällen skulle bli lugn också, men det blev lite fart ändå.

Just nu värker varenda kroppsdel!!
Förstår inte hur det kan vara möjligt eftersom det ändå inte har varit sådär jätteslitigt idag.
Men jag känner mig helt slut. Jättekonstigt.. :S

Lillebror har haft en massa kompisar här under kvällen och haft lite fest.
När jag kom hem satt han med två kompisar vid köksbordet och åt nattmacka.
Får se om man blir väckt imorn av en massa trampande i trappen..
Hoppas verkligen på att jag inte ska bli det. Fast jag vill samtidigt inte sova bort hela dagen heller.
Sover tills jag vaknar helt enkelt.

Nu börjar till och med ögonen att falla..
Tror att det kan vara en bra tidpunkt att störta i säng kanske.

Känns som att det är här inlägget är ganska onödigt.. och rätt så luddigt också. Haha

Jaja..

Nu är det sängen som gäller..

Sussa sött
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela