Sanna - Mitt i livet

Feeling hot, hot, hot..

Publicerad 2008-07-27 02:45:22 i Allmänt,

Det har varit sjukt varmt idag!!
Och knappt något att göra på jobbet.. Jättetråkigt!!
Eller ja, inte i restaurangen i alla fall. Kan verkligen förstå att folk valt att göra annat idag än att gå ut och äta.

Däremot blev det mycket folk under kvällen.
Trodde att jag skulle få sluta direkt efter serveringen, men Sanna var tvungen att vara på Åbryggan idag igen och någon var tvungen att täcka i plocken för hennes del.
Så jag var kvar och jobbade fram till 01.30!! Snacka om att jag var allt annat än glad.

Var hemma vid 02, satte in en tvätt i maskin och nu väntar jag på att den ska bli färdig.
Sen ska jag försöka få lite sömn..
Har tusen saker jag skulle behöva göra imorn så jag slipper göra allt på måndag sen.
Men om det är fint väder imorn också så är det jue inte alltför roligt att spendera dagen med att t.ex tvätta och städa. :(
Vilka problem man ska ha..

Uppdatering på läppen och blåsorna..
Det verkar som att de snart är borta. :) *Peppar, peppar* (igen)
Men det blir nog inge solande imorn i alla fall. :S

Jaja.. börja skriva en liten packlista och vad som behöver inhandlas är kanske ingen dum idé heller.
Kommer väl annars glömma hälften som jag alltid gör..
Detta året ska jag försöka packa med lite vett i skallen! Behöver jue kanske inte ha med mig 6 par skor och 50 par linnen.. Haha! Man använder jue inte allt i alla fall.

Nåja..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela