Sanna - Mitt i livet

Fredag 25/7

Publicerad 2008-07-25 13:20:03 i Allmänt,

Helt sjukt att det redan är fredag igen!

Igår var det en rätt så händelselös dag måste jag säga..
Efter att jag kört lillebror till jobbet så åkte jag en sväng till Tuna Park och väntade på att farmor skulle ringa så jag kunde hämta upp de från begravningen.
Vi åkte hem till farmor där också faster Maj var.
Hon skulle åka med tåget till Borås, där hon ska jobba, vid 18 så jag ringde till Nerea och frågade om jag kanske kunde komma till 18 istället så kunde jag köra faster till tåget också.

Kom till Harrys vid 18, inte en enda kotte syntes till..
Jag tänkte att det var väl ingen större idé att stämpla in och sen inte ha något att göra.
Väntade till 19 och fortfarande så fanns det inte mycket att göra, men blev kvar på jobbet eftersom jag skulle ha jobbat och det kunde jue faktiskt ha smällt till.
Strax innan 22 så fick någon för sig att det skulle komma jättemycket folk under kvällen så jag stämplade in för att jobba.
Hade jue tänkt att jag bara skulle jobba serveringen och sen få ta ett glas vin eller något, men så blev det inte.

Jobbade till ca 00.30 och när det fortfarande inte var nå folk så stämplade jag ut.
Gick till Carro och hämtade nyklar eftersom jag skulle sova hos henne.
Tog en Strawberry Daquiry och en Frozen Margerita på Centro tillsammans med Robert och en annan av hans kompisar.
Det var trevligt att sitta och prata med de, kändes nästan som att man redan hade semester.

Nu sitter jag hos Carro, hon åkte iväg tidigare.. Medan jag fortfarande låg och sov.
Skönt att det blev ganska tidigt i säng igår och det känns som att jag sovit i evigheter.
Fixat med skjuts till Arlanda på tisdag också.. Carlos, syrrans man, ska köra mig. Tack för den. :)
Ska ta en snabbdusch tänkte jag och svänga förbi apoteket innan jag börjar jobba för att se om det finns något annat jag kan använda till min läpp som bara blir större och större.
Den är jättesvullen igen.. Känns mindre roligt att vistas ute, men vad ska man göra?
Hoppas bara på att den ska försvinna innan tisdag så jag slipper vara solskygg.. för då åker jag nog till helt fel ställe.

Tydligen har det dock varit ganska dåligt väder de senaste dagarna i Kroatien.
Men de har lovat att det ska bli bättre nu under de närmaste dagarna.. Hoppas på det, annars ska jag strypa vädergudarna.. Jag ska ha sol på min semester!! *Peppar, peppar..*

Skulle behöva mejla min gamla chef i Amsterdam också och tala om att jag inte tänker komma tillbaka.
Borde ha gjort det för längesen, men varje gång jag ska ta mig för att skicka iväg det där mejlet så är det något som kommer i vägen.. Som med allt annat.

Jaja..

Bara idag och imorgon kvar..
Sen är det verkligen semester!!!

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela