Sanna - Mitt i livet

H*lvetes magkramp!!

Publicerad 2008-07-17 02:38:51 i Allmänt,

Jag och Syster åkte och handlade pizza på Bamse här i Torshälla..
Kom hem och umgicks en stund. Satt på baksidan i solen och bara samtalade lite.. Oj va 'vuxet' det där lät då!

Kände att jag ändå ville göra nått även om jag kanske behövde jobba.. Dessutom hade jag och Carro pratat om att ses så jag åkte in till stan efter ett tag.
Vi tog en sväng förbi Nybron och tog en fika, bara satt och snackade en massa skit.
Vid 19 hade jag fortfarande inte hört nått och jag tog förgivet att jag var tvungen att jobba.
Åkte till jobbet tidigare för jag kände verkligen inte för att åka ändå hem till Torshälla och sen vända igen.

Jag satt på baksidan tillsammans med Mattias och drack Redbull för att få energi och åt mina värktabletter för att bli av med kramperna. Vid 22 började jag jobba..
Det var ganska lugnt och strax innan midnatt får jag veta att jag kan gå hem!
Hur bra är det? Då har jag druckit Redbull för att jag ska orka med kvällen och är lite speedad!

Jag tog en sväng förbi Nybron där jag träffade på Sara som var ute.. så jag pratade en stund med henne.
Började känna mig trött, men när jag väl kom hem strax efter 01 så hade den tröttheten nästan försvunnit.. Jättekul jue!
Sitter och spenderar tid på att hitta en massa gammal musik på Youtube, min bästa vän vissa dagar. ;)
Har jue den här underbara låten, som jag aldrig tröttnar på verkar det som..

'I think they meant it
When they said you can't buy love
Now, I know you can rent it
A new lease, you are my love on life, all my life..
'

Så underbart!!!





Jaja..

Sussa sött
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela